dimarts, 4 de maig del 2010

ALS QUE EM LLEGEIXEN.

Un comença a escriureu – i continua escrivint – únicament perquè en això hi troba plaer; està clar que ens agrada a tots que ens tirin floretes;vanitas vanitatum, et omnia vanitas (vanitat de vanitats, i tot és vanitat); he gaudit el goig de conèixer algun dels meus lectors, i he tingut el disgust de perdre’n, qualcun definitivament.

120 persones han manifestat a que els hi agraden les meves històries a :
http://www.facebook.com/profile.php?id=1524186922&ref=profile#!/pages/Coneixer-Catalunya/111989125485600?ref=ts

Quasi 120.000 a http://coneixercatalunya.blogspot.com/

Més de 400.000 a http://www.relatsencatala.com/rec/Controller?rp_action=view_relats_autor&rp_autor_id=8129

Tinc un ‘particular grup de lectores’ a l’Obra Social Benèfica de Castellar del Vallès; regularment els porto – en blanc i negre – alguna història impresa, sovint la crònica d’una sortida, però també en ocasions una reflexió – pròpia o aliena – sobre tota mena de qüestions.

Recentment en retratava unes quantes amb el propòsit que les seves imatges donessin ‘qualitat humana’ al text que estàs llegint, us les presento :

Enriqueta.

Enriqueta V.

Lidia

Maria


Rosa i Pepeta


Certament, totes les ressenyades son lectores, però no tinc imatges de totes les lectores.

A les persones desconegudes que em llegeixen, gràcies ; al ‘particular grup de lectores ‘, gràcies.

Citarem – una vegada més – unes paraules meravelloses, amb voluntat de fer-les nostres en la mesura que ens sigui possible ‘ continuarem fidels per sempre més al servei d’aquest poble’