https://algunsgoigs.blogspot.com/2016/04/goigs-santa-margarida-bagergue-vall.html
L'ermita de Santa Margarida de Bagergue és un petit temple situat a un
quilòmetre al nord del nucli de Bagergue (Naut Aran, Vall d'Aran), al costat
del riu Unhòla.
L'edifici original del segle XIX va ser destruït en els dies foscos que seguien a l’alçament
armat dels militars feixistes encapçalats pel general Franco contra el govern LEGÍYIM i DEMOCRATIC de la
II República. Ens agradarà tenir noticia de l’autor a l’email castellardiari@gmail.com
L’any 1962 per iniciativa dels veïns de Bagergue es va reconstruir.
https://bisbaturgell.org/ca/aplec-de-santa-margalida-de-bagergue
Que santa Margarida i tot l'estol celestial , elevin a l’Altíssim la pregària dels catalans, que des de 1714 maldem per recuperar la nostra llibertat nacional, Senyor; allibera el teu poble!!!. , allibera'l del "virus de Castilla", i de l'església herètica NAZIONAL que calla - i atorga - davant d'aquesta onada d'incendis - EL QUE PUEDA HACER QUE HAGA - que assola el país i ha provocat ja 14 victimes.
Només una Catalunya lliure i sobirana, podria plantejar-se polítiques demogràfiques que permetessin ocupar i dignificar la totalitat del territori, està clar però, que hi ha massa interessos espuris , que tenen el benefici a curt termini com única opció possible. Anem MOLT tard.
Si vius en un indret on tenen una llengua pròpia, aprèn-la, enraona-la, defensa-la, no siguis estranger al teu propi país.
inFeliços els perseguidors dels justos i de les minories ètniques i/o culturals perquè d’ells és l’infern

.jpg)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada