dilluns, 12 de gener del 2009

ORACIÓ D'UN NEN


(el televisor)



Senyor, aquesta nit et demano una cosa especial: Converteix-me en un TELEVISOR, voldria ocupar el seu lloc per poder viure el que viu el televisor de casa meva. Tenir una habitació especial per mi, congregar a tots els membres de la família al meu voltant, ser el centre d'atenció al que tots volen escoltar i mirar, sense ser interromput ni qüestionat.


Que em prenguin seriosament quan parlo, sentir la cura especial i immediata que rep la televisió quan alguna cosa no li funciona.


Tenir la companyia del meu pare quan arriba a casa, malgrat vingui cansat del treball.


Que la meva mare em busqui quan està sola i avorrida, enlloc d'ignorar-me.


Que els meus germans i amics es barallin per estar amb mi, divertir-los a tots, encara que a vegades no els hi digui res.


Viure la sensació de que ho deixen tot per passar uns moments al meu costat.



Senyor, no et demano molt, tot això ho viu qualsevol televisor!