dijous, 5 de juliol del 2007

Conèixer Catalunya.



Feia molt de temps que persones que sens dubte m’aprecien i/o m’estimem, m’aconsellaven publicar les meves històries, relats, excursions, sortides, i propostes diverses; alguns, l’escriptor gironí i bon amic, el Xavier Valeri, pensen fins i tot que aquest material fora publicable en el tradicional suport paper.


Aquí més enllà de l’estimació – que val a dir-ho és mútua – cal trobar un agent literari i/o un editor que s’ho cregui també. Qui en conegui algun ja sap la meva adreça e.mail, oi ? amora@moianes.net


Una pneumònia m’ha permès esmerçar el temps en començar aquesta tasca que a la web és dirà: http://coneixercatalunya.blogspot.com/ del resultat en podrem parlar en els propers dies, setmanes i mesos.


Queda molta feina per fer : penjar fotografies i/o imatges a cada relat i/o història; agrupar les que fan referència a un determinat lloc de Catalunya; separar potser els relats, les històries, les cròniques i les propostes. O deixar-ho tot tal i com està, en aquest sentit acceptaré qualsevol suggeriment.


Ara com ara, això és una mica més de feina que caldrà afegir a la que fins aquí he anat desenvolupant : publicar els meus relats entre d’altres llocs a : www.relatsencatala.com, a www.joescric.com, a http://www.bibliotecasvirtuales.com/comun/foros/ ; atendre les meves obligacions en relació a l’associació www.guimera.info , continuar també estirant el carro de la pagina www.moianes.net , actualitzar http://coneixercatalunya.blogspot.com/ , i mantenir les meves col·laboracions amb la premsa escrita ; Diari de Sabadell, Nova Tàrrega, La Tosca de Moià, el Balcó de Vacarisses, La Forja de Castellar del Vallès, i qualsevol altra mitjà que m’obri les portes, i em permeti col·laborar amb ells.


Espero tenir ànims per continuar; els anys – 56 ja – no passen endebades, i sovint els entrebancs de salut – propis i/o aliens- esdevén uns grans lladres de temps.


Accepteu en tot cas com un regal, http://coneixercatalunya.blogspot.com/ , i feu-me arribar amb total llibertat les vostres opinions.


Des d’ara moltes gràcies.


Conèixer Catalunya


Aquí trobareu : histories, relats de sortides , propostes d’excursions, ..... que fan referència únicament i exclusiva a Catalunya i/o als territoris de parla catalana. M’interessa i molt conèixer d’altres llocs del món, però en tant que català vinc obligat a escombrar cap a casa, oi ?


(©) Antonio Mora Vergés

1 comentari:

Anònim ha dit...

blog molt interessant,, t'envio l'adreça del meu blog...si t'agraada la fotografia sense pretensions...

http://sensepixels.blogspot.com/